Σελίδες

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Αγγαρείες...


Το δώρο που έκανε η βαφτιστήρα μου
στην μητέρα της για την ημέρα
των γενεθλίων της...


...ένα μπλοκ με κουπόνια για...
... αγγαρείες...


...έτσι η Δανάη θα κάνει σφουγγάρισμα,
σκούπισμα, πλύσιμο πιάτων, πότισμα
φυτών ή μάζεμα playroom...


... καθώς η μαμά της θα εξαργυρώνει τα
κουπόνια που πολύ ευρηματικά
φιλοτέχνησε η κόρη της...


...εντυπωσιάζοντας μας όλους...


...με την πρωτότυπη ιδέα της...


Τα σχολεία ξεκίνησαν και κάπως
έτσι ξεκίνησαν και οι φοβίες...
Κωστής: (κλαίγοντας) Φοβάμαι να πεθάνω...
Εγώ: Θα περάσουν πολλά χρόνια μέχρι
να συμβεί κάτι τέτοιο...
Κωστής: Εσύ δεν φοβάσαι?
Εγώ: Φυσικά αλλά προσπαθώ να σκέφτομαι
πιο όμορφα πράγματα...


Κωστής: Εγώ όμως έχω κακή τύχη...
...ευχήθηκα να κερδίσω το jocker και δεν έγινε...
και μετά ευχήθηκα να έρθουν γρήγορα τα Χριστούγεννα...
και δεν ήρθαν...

5 σχόλια:

  1. Καλημέρα.Καλό φθινόπωρο και καλή πρόοδο στα παιδιά. Γέλασα με τις καρτούλες τις μικρής.Βλέπω ότι τα παιδιά μας, μας έχουν για μαγείρεμα ,σκούπισμα, σφουγγάρισμα.Εγώ θέλω και μία καρτελίτσα με μία μαμά μπροστά στον καθρέπτη να βάζει το κραγιόν της (λέμε τώρα).Καλημέρα και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά πραγματοποιήσιμες οι ευχές του! Χιχι!
    Kathy by anthoemeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή πρόοδο στα παιδιά!! Τι ανησυχίες έχει ο γιος σου!! Πω! Πω! Κι είναι μικρό παιδάκι ακόμη! Πάντως κι εγώ εύχομαι να έρθουν γρήγορα τα Χριστούγεννα!! χαχα! Υπέροχο το μπλοκάκι με τις επιταγές αγγαρείας!!
    Καλό απόγευμα, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτό το παιδί σου Ειρήνη μου δεν υπάρχει!! χα χα χα.. όσο για το κοριτσάκι μήπως κάνει πολύ παρέα με το γιο σου? γιατί κι αυτό πολύ έξυπνο το βρίσκω! ωραία ιδέα είχε, χι χι.. φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Ειρήνη. Τρομερή η βαφτιστήρα σου:))με την ιδέα της. Θέλω και εγώ τέτοιο δώρο!! Να σου ζήσουν τα παιδάκια σου. Η μεσαία μου με την δικιά σου έχουν την ίδια ηλικία. Καλή συνέχεια σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή