Σελίδες

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Οι στιγμές μας...

Στην αρχή, όταν γεννήθηκαν τα παιδιά μου,
φαινόταν σαν να μην πέρναγε ο καιρός,
 ήθελα να μεγαλώσουν...


...στη συνέχεια, συσσωρεύτηκε η κούραση,
και μες στην καθημερινότητά μου
νόμιζα ότι θα ήταν για πάντα έτσι...


...θα έμεναν σε αυτή,
την ηλικία των τεσσάρων...


...και εγώ θα ήμουν όλη τους
η ζωή...


...και μετά πήγαν σχολείο...


...και τώρα πια όλα είναι πιο συναρπαστικά,
καθημερινά μας περιμένουν εκπλήξεις,
και ο χρόνος περνά,
τόσο γρήγορα...


...κάνουν τις επιλογές τους, έχουν την άποψη τους...


...ζουν όπως τους δείξαμε,
και συνεχίζουν να αναζητούν,
με τους καινούργιους τους δασκάλους...


...και να παίζουν...


 ...και να διασκεδάζουν...


...και να μας κάνουν περήφανους...


...εξάλλου η ζωή φαίνεται να είναι
συναρπαστική, δημιουργική, έντονη,
κουραστική, ανατρεπτική, πολύπλοκη,
απλή,
ενδιαφέρουσα...

11 σχόλια:

  1. Με συγκίνησες! Λίγα λόγια και μερικές εικόνες και σε νιώθω τόσο πολύ! Αν και τα δικά μου είναι ακόμα πιο μικρά κάπως έτσι νιώθω κι εγώ. Κι αυτός ο χρόνος κυλά τόσο μα τόσο γρήγορα.....
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τραβώ φωτογραφίες και θέλω να κάνω ανάρτηση για να θυμόμαστε πως περνάμε και ο χρόνος περνά και έχουν γίνει τόσα πολλά και δεν έχω προλάβει...
    Και τότε είναι που αναρωτιέμαι, πως πέρασε έτσι ο τελευταίος χρόνος...
    Να χαιρόμαστε τα παιδιά μας, οι στιγμές είναι πολύτιμες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τις πρώτες σκέψεις τις κάνω κι εγώ.. θέλω να μεγαλώσει η μπέμπα.. και είναι μόνο 5 μηνών.. η κούραση με κάνει να μιλώ έτσι.. κάθε πρωί όμως που μου χαμογελά μέσα στον ύπνο της αλλάζω γνώμη!

    Να τα χαίρεσαι τα ζουζούνια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγκινητική ανάρτηση, Ειρήνη!! Περνάει αμείλικτος ο χρόνος, αλλά ευτυχώς φροντίζεις και αιχμαλωτίζεις όμορφες στιγμές του!! Να τα χαίρεσαι τα παιδιά σου και την όμορφη οικογένειά σου!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφη και αληθινή ανάρτηση...μεγαλώνουν γρήγορα τα παιδιά..κι αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι απλά να απολαμβάνουμε όλες τους τις στιγμές γιατί είναι μοναδικές...υπέροχες φωτογραφίες, καταπληκτικά λόγια!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @martha, μη βιάζεσαι θα μεγαλώσει και σας περιμένουν πολλά για να κάνετε μαζί!

    @Tina, έτσι πρέπει, να κυλάει ο χρόνος και να κυλάει όμορφα! Λυπάμαι που δεν είχα φτιάξει το blog νωρίτερα...

    @maria, σε ευχαριστώ πολύ Μαρία! Οι δικές σου φωτογραφίες είναι τέλειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο να τα βλέπεις να μεγαλώνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με συγκίνησε πολύ η ανάρτησή σου. Σκέφτομαι ακριβώς τα ίδια βλέποντας φωτογραφίες από το καλοκαίρι, ακούγοντάς την να λέει δυνατά το ποίημα στη σχολική γιορτή κλπ κλπ.
    Στιγμές - moments που δε θέλω να ξεχάσω και που θέλω να τις ζω και να τις απολαμβάνω.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν και δεν ένιωσα προς το παρόν το χρόνο να σταματάει, μπορώ να φανταστώ το συναίσθημα. Εύχομαι ο χρόνος να κυλάει πάντα τόσο όμορφα στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @mammy on line, νομίζω είμαστε τυχερές που τα έχουμε στις ζωές μας!

    @Mirelen, όταν τα παιδιά μου ήταν πολύ μικρά και ήμουν κλεισμένη στο σπίτι, κουρασμένη, δεν είχα και πολύ βοήθεια, νόμιζα ότι δεν θα μεγάλωναν ποτέ! Ευχαριστώ για την ευχή, εύχομαι κι εγώ να είστε όλοι χαρούμενοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή